2012. augusztus 29., szerda

Felragyog Jaemi Lannister csillaga a harmadik évadban?


A Digital Spynak lehetősége nyílt meginterjúvolni a Jaime Lannistert alakító Nikolaj Coster-Waldaut, akit leginkább a folytatásról faggattak. 

Nem meglepő, hogy minden Trónok harca-kedvelő az új évad részleteire kíváncsi, és az sem, hogy a színészek nem árulhatnak el túl sokat. Nem volt ezzel másképp a dán színész sem. 

A forgatás már javában zajlik. Mit tartogat az új széria Jaime Lannister számára? 
"Így van. Nagyon boldog vagyok, mert a karakterem számára remek időszak, ígéretes évad várható. Jaime kiszabadult ugye a fogságból, épp úton van."

Mennyiben különbözik majd a harmadik évad a korábbiaktól? Mire számíthatnak a rajongók?
"Csak annyit árulhatok el, hogy minden tőlünk telhetőt megteszünk, sőt még annál is többet. Reméljük, sikerrel járunk."

Jaime-ről hogyan vélekednek a nézők? 
"Számomra nagyon meglepő volt a reakciójuk. Azt hittem, az első évad után mindenki gyűlölni fogja, ugyanakkor úgy látom, a negatív személyiségével együtt kedvelték meg. Ettől meg is könnyebbültem, hiszen minden erőnkkel azon voltunk, hogy egy valódi gonosztevőt keltsünk életre benne, aki annak ellenére, hogy arrogáns és nyers, szellemes és szórakoztató is. Nagyon összetett a személyisége, ami nem abban merül ki, hogy előszeretettel kínoz embereket vagy lökdös ki gyerekeket az ablakon, ennél jóval többről van szó. Mindenki nagyon kíváncsi, hogyan folytatódik a sorsa."  

 

Az a furcsa érzésünk támadt, hogy Jaime kezd szimpatikussá válni. Nem hiányzik a 'rosszfiús' színészi játék? 
"A 'rossz' karakterét játszani mindig szórakoztató, mert megszegheted a szabályokat. Ugyanakkor a legjobban akkor tud működni, ha valamennyire azonosulni tudsz a karaktered által hozott döntésekkel, még ha azok felháborítóak is. Amit nagyon szeretek a Trónok harcában, hogy különböző szemszögből ismerjük meg a történetet, köszönhetően a POV (point of view) technikának. Tegyük fel, hogy valaki tesz valami elképesztőt, amin megbotránkozunk, elszörnyülködünk. Később ugyanezt a történetet egy másik oldalról halljuk és látjuk, így megváltozhat az addigi véleményünk. Az emberekre ugyanis jellemző az azonnali kategorizálás, az úgynevezett címkézés. Ez ugyan kényelmes, de sokszor téves véleményre vezető szokás. A sorozatban ez egyáltalán nem működhet, dolgozni kell a nézőnek!" 

Számos új színésszel bővül a harmadik évadra a szereplőgárda. Milyen velük dolgozni? 
"Nem éltem soha Angilában, így nem is nagyon voltam tisztában a színészek korábbi munkáival, előzetes véleményeket sem hallottam róluk. Szerencsére. Azt kell mondanom, egytől egyig hihetetlenül tehetségesek. Ez még nekem is ijesztő egy kicsit."

A sorozat előtt is kedvelted a fantasy műfajt? "
Én a minőségi történetmesélés rajongójának vallom magam. Szeretem a fantasy-t, a drámát, a vígjátékot is, de úgy vélem, a tökéletes történethez mindegyikből kell egy kicsi."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése